Milline on hea uudiskiri? Võimalikult lühike ja lööv. Pikka teksti ei ole mõtet uudiskirjana saata ja kui infot on palju, siis pane kirja sisse vajalikud lingid, ning need, kes pikemalt süveneda tahavad, saavad vajaliku materjali sel viisil kätte.
Hiljutine uuring (http://time.com/3858309/attention-spans-goldfish/) leidis, et meie keskendumisvõime on langenud 8 sekundini, mis on väiksem kui kuldakalal. Päris hirmutav mõte, eks! Seda katsu aga materjale koostades silmas pidada ning tee tekst võimalikult loetavaks: rõhuta olulisi sõnu rasvases kirjas, kasuta lõiguvahesid ning loomulikult pilte, veelgi parem, videosid!
Visuaalne pool on äärmiselt tähtis ja nagu ütleb vanasõnagi, siis üks pilt räägib rohkem kui tuhat sõna…Üldmulje peab olema võimalikult puhas, selge ja pilkupüüdev, ära kuhja oma disaini üle liigsete tootepiltide või kribu-krabuga.
Lisa kindlasti ka sotsiaalmeedia lingid ning kasuta call-to-action fraase: osta siit, uuri lisa, vaata lähemalt, registreeri end koolitusele jne. Muidugi mida omapärasema suudad välja mõelda seda parem, sest „Telli muffinid e-poest!“ on kahtlemata kuidagi külmem ja ametlikum kui „Tahan maitsvaid muffineid!“.
Panime siia mõned näited oma toredatele klientidele koostatud uudiskirjadest. Leia inspiratsiooni ja kui vajad abikäsi, siis kirjuta meile info@turundusteenus.ee ning aitame Sul koostada just sellise kirja, mis Sinu klientidel jala tatsuma ja silma särama paneb.